NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

xxx

Publicerad 2013-03-19 21:55:07 i Allmänt,

 
Har kollat lite inredningstjafs till nya lägenheten! Det slutade i alla fall upp med nya badrumsskåp.. Haha! Lägenheten kommer få sig en ordentlig skjuts om nu Jokkmokkshus tillåter mig att byta skåpen :) 
Så länge man kan återställa det när man flyttar ut va? Men tänk om dom som tar lägenheten efter oss tycker det är fint då? :O Jaja, det där får jag ju ta med dom sen!
Har även beställt kläder och nå skal till mobilen. Det givk väl någon tusenlapp, he känns bra! Tröstshoppa ;) 

Nu hoppas jag på att jag kommer hunna sova inatt, jag sov bara 1 1/2 h timme inatt :/ 
Känner mig dock inte ett dugg trött! Har inget vettigt att skriva här heller..
Fortfarande gode bitter.. Men förhoppningsvis så reder det här upp sig och allt kan fortsätta "som vanligt"
BLÄÄÄÄÄ!

Ska kolla lite på tv och sen ska jag jävlart säkert skalla kudden, naaaaajt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela