NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Tydligen torsdag idag?

Publicerad 2013-03-21 11:22:00 i Allmänt,

 
5:e natten utan sömn, eller ja.. Jag kanske har sovit samanlagt 6-7 timmar på dom dagarna.
Jag sitter med kaffe koppen i högsta hugg och fösöker kicka igång kroppen och skallen. Inte det lättaste! Lite mer koffein och lite mer mer nikotin så ska vi se att det här gamla vraket kommer att puttra igång :)
Jag har lite svårt att kontrollera mitt humör, ena sekunden kan jag jag skratta och andra så sprutar tårarna.
jag tycker lite synd om dom ska jobba med mig idag faktiskt :/ 

Gjorde en liten iakttagelse nu när jag var inne på toaletten. Mitt ansikte är grått, den enda färgen jag har är ett par lilaaktiga påsar under ögonen och mina ögon ä röda. Drog upp tröjan och såg att jag har lyckats riva mig på magen så jag är sårig? Måste ha gjort det under dom två timmarna jag sov inatt. Skumt!

Hoff, nu ska jag koppla in datorn så jag kan poppa lite musik! Dom spelar någon smörig jävla kärleksballad på radion, jag vill bara spy åt dom!
Tacka vettja lite Die antwoord så här på förmiddagen!
HEJS!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela