NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Tom, förlamad och äcklig.

Publicerad 2013-03-18 22:54:29 i Allmänt,

"Ever wonder about what he's doing
How it all turned to lies
Sometimes I think that it's better to never ask why

Where there is desire
There is gonna be a flame
Where there is a flame
Someone's bound to get burned
But just because it burns
Doesn't mean you're gonna die
You've gotta get up and try try try"
 
 

Efter en sju helvetes dålig dag, är jag tillbaka i sängen. Har legat här större delen av dagen, var ut med Fanny en sväng när jag samlat mig någorlunda. Pappa har varit och tittat till mig då och då <3 
Gråta är inte min grej.. Jag gråter näst intill aldrig, det krävs en hel del för att det ska hända. 
Jag vill verkligen säga upp min existens nu, det känns som att marken jag står på bara rasar undan, gång på gång.
Jag orkar inte ens vara arg längre. Just precis i detta nu så känner jag min helt tom, förlamad och äcklig.

Nu orkar jag inte vara vaken längre, flyr till min lilla drömvärld. Till och med mardrömmarna är bättre än min verklighet. God natt alla underbara människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela