NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Tjugo år och..

Publicerad 2013-03-24 18:16:50 i


Börjar fundera vad jag gjorde för ett år sen, hur jag mådde och så vidare, så jag gick tillbaka i bloggen och läste..
Jag mådde tydligen inte så bra då heller, ville bli älskad och var extremt trött. Som nu alltså.

På min 16 års dag så sa jag "Nu är jag sexton år och osårbar!" och det har varit samma sak när jag fyllt 17, 18 och 19. Förutom när jag fyllde 17 när Patrik råkade slänga ur sig att jag blev 17 år och påsättbar! Hahah.
Tyvärr så får kan jag inte fortsätta med det nu, så det får väl bli 20 år och o... Älskad? Sårbar? I dunno!
Nåväl! Ett år äldre och lite dummare kanske ;) haha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela