NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Sometimes goodbye is a second chance

Publicerad 2013-03-20 15:59:00 i Allmänt,

"Dina handleder talar för det
så här får du en låt ifrån panda så du förstår
att du inte är ensam längre
och att det finns hopp att du ska sluta vända på dig ut och in

Jag stod med knytna nävar framför spegelen
och jag slog mot mig själv
jag tog en sax och skar mig över axelen
jag brände mig med en varm skruvmejsel

dom har ingen aning
nej dem har ingen aning om hur det känns att inte veta
vad som är fel

Så ta mitt ord
istället för ditt liv"


Förtär alkohol och lyssnar på musik i brist på annat. Jag vill bara vara själv just nu, behöver tid att tänka igenom allting ordentligt..Fast.. Jag tycker inte om att vara med mig själv. Inte det minsta.
Nå jag kan ju inte krypa ur skinnet precis. Fan, det värker i kroppen. Som med allt annat just nu så är det självförvållat. Varför kan man inte bara få vara..? Varör ska det vara så fel att vara glad? Nu står jag här återigen, det var väldigt länge sen faktsikt.. Säkert 4-5 år sen senast, det är inte särskilt angenämt.. det trodde jag fan aldrig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela