NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Pengar hit och pengar dit!

Publicerad 2013-03-27 22:11:19 i


Dra mig baklänges vad trött jag är!
Ska snart skalla kudden, Lindvi börjar tydligen 7 imorgon så då kommer hon hit med valpen.. Jag. Orkar. Inte. Haha! Jo då han är så söt.
Beställde lite mer grejer inatt när jag hade tråkigt, någon måste gömma min bankdosa och bankkort :@ Måste sluta köpa onödiga saker hela tiden.. Pengarna rinner mellan fingrarna på mig!
Jag har dock lagt undan till den här månadens hyra, matpengar, hunden, datorn och tatueringen!
Jag ska ju faktiskt spendera min födelsedag i Hakkas! *glädjeskutt*

Oh nu måste jag kolla lite tatueringar och få lite inspiration!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela