NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Nordpolen

Publicerad 2013-03-17 20:58:00 i Allmänt,

 
Jag har lovat Nova och Smilla (sen i höstas då jag såg efter dom i en vecka) att jag ska fara med dom på Leos lekland, men jag har inte tagit mig till Luleå en enda gång sen det :/ Dom var här i Jokkmokk förra helgen och då tog jag upp det, men då sa dom att deras pappa ska ta med dom till Leos snart så jag behövde inte. Då föreslog jag att jag kunde hämta dom i Luleå och sen åka till Boden och bada någon helg framöver, tala om glada tjejer! :D
Tänkte ta det helgen efter påsk med då är dom hos sin mamma i huvudstaden så jag får väl höra med Tommy när det passar. Tvingar även med mig Fanny så åker vi Lördag till måndag :) 
-Lördag; Boden och bada sen tillbaka till luleå och äta på max.
-Söndag; Bara mysa på och gå på bio, en latdag helt enkelt.
-Måndag; Lunch ute, gå på stan (Fast vi båda hatar det, haha!) Och innan hemfärd så blir det en till piercing, eventuellt två beroende på vad min älskade ekonomi säger.
Jag ska ju faktiskt tatuera mig också samt att jag har en hyra att betala, det svider i plånkan nu!

Nu ska jag smyga mig ner i köket och äta lite mer av den fantastiskt goda middagen mamma gjort, laxfilér i tomat- och örtsås och perustomp! Kokar mig nog en tekopp i samma veva så jag kanske får upp lite värme i min allt för kalla kropp.

Hittade nå bilder på Novaoch Smilla från förra lägenheten :) Mina vackra, älskade prinsessor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela