NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

planer

Publicerad 2013-01-15 13:39:00 i Allmänt,

Nothing is sacred..

Just nu sitter jag nermyst under täcket i fåtöljen med en kaffekopp i handen och funderar över framtiden :)
Jag har bestämt mig för att stanna kvar i Jokkmokk och bara försöka göra det bästa av allt. Jag ska börja plugga, sluta röka, sluta snusa och börja träna. Hej nya liv! Haha.. Får väl se hur bra jag lyckas. Men plugga ska jag göra, resten av sakerna är ju oserr ;) Men jag tänkte kanske försöka se lite fräsch ut till sommaren, nu är det slut på att se ut som ett spöke! 

Å så stora planer haha.. Skönt att jag it ens tror på det själv. Nej nu gäller det att ha lite självdiciplin!
Ska även ändra mina matvanor, eller.. skaffa nå matvanor kanske jag ska säga.
 
Nu ska jag slänga mig i duschen och drick lite mer kaffe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela