NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Onsdag

Publicerad 2013-01-30 20:05:47 i Allmänt,

 
 
Nu ska jag påbörja nästa projekt med mitt hår! :D Beställde nyss nytt löshår (igen) bara för att få det rätt färg.
Och för guds skull sluta klaga på att jag håller på med mitt hår, det är inte erat problem om mitt hår faller av ;)
Ni kan ju fortsätta ha samma hårfärg och frisyr så länge ni vill, jag å andra sidan vill ha lite variation!

Fan vad jag älskar mitt liv just nu! Mest för att jag har en sån fantastiskt underbar familj, det går inte att hitta en mer kärleksfull familj än den här! Jag älskar att hur mycket någon än snackar skit om oss så rör det inte oss i röven. Folk kan ju fortsätta klanka ner på våra liv, men ta förfan och rannsaka er själv innan ni öppnar era små kakhål ;) 
Och när jag ändå är inne på det här spåret så kan jag ju säga att, fy fan vad kul det är att höra saker om sig själv som man själv inte visste om! Tack för att ni berättar för mig vad jag gjort och/eller inte gjort.. Jag har som så dålig koll själv ;) Och när ni går bakom ryggen å snackar skit så kan ni ju även passa på att kyssa mig i röven när ni är där och härjar. Haha jag tycker bara att det är skrattretande. Ju mer skit ni snackar om mig, desto bättre framstår jag när folk lär känna mig så tack :) 

Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela