NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

vidriga du.

Publicerad 2013-02-14 23:47:25 i

Ännu en sån här kväll.. Slåss med mina tankar. Mina vridna, jobbiga, meningslösa, äckliga tankar. Dom äter upp mig, förstör mig. Jag behöver dom inte. Ju mer jag försöker slå bort dom desto hårdare slår de tillbaka.
Jag vill skära bort min otillräcklighet.
Försöker fånga andan mellan slagen. Skrattar åt mig själv, så jävla patetisk. Så jävla.. Trasig.

Orkar inte ens bry mig längre. Ensamheten håller mig sällskap. Vi har börjat komma varandra nära, brukar spela ett parti schack då och då. Jag vinner sällan och han är en dålig vinnare. Schack matt.
Försöker stänga honom ute, men den jäveln kryper i hela kroppen. Vi kommer inte alltid överens.
Om jag hade kunnat gråta så hade jag dränkt honom med mina tårar. Jag saknar förmåga till att göra det. Gråta alltså. Irriterande..

Nu ska jag i stället försöka dränka tankarna med musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela