NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Marknadsveeeeeecka whoopwhoop

Publicerad 2013-02-05 19:57:00 i Allmänt,

 
Det börjar vankas marknad än en gång! Folk från hela världen och stryker omkring på gatorna och sen en smula förvirrade ut. Ganska roligt att kolla på faktiskt haha!
Utanför vårat vardagsrums fönster är det fullrulle, barackerna det ska säljas korv, hamburgare, ghakkos m.m radas upp. Snart kommer resten upp också! Det är så kul att stanna och prata med "knallarna" typ Hasse, han har väl alltid kommit hit va? Det är som att bli ett barn igen! :D Alla minnen, å så underbart!
Förstår inte hur någon kan tracka ner på våran underbart härliga marknad! Blir så lycklig! 

Jag är tokladdad inför helgen, jag skiter i att jag håller på att bli dunder förkyld. Inget ska hindra mig frå att umgås med mina fantastiska vänner och min familj.. Plus alla andra som kommer hem till byn igen! 

Nåväl nu ska jag fortsätta dricka min root beer och lyssna City and Colour!
Och givetvis, andas lycka!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela