NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Helg

Publicerad 2013-02-24 16:59:24 i


Faktiskt riktigt skönt med en lugn helg för en gångs skull! Trodde dock att jag skulle dö av tristess där ett tag.
Sov på soffan natten mot igår och vaknade av att det bankade på dörren, då kom Lindvi med kaffe och ostfralle :) Hon vet hur man får mig på gott humör min kära syster!
Sen guck på affärn och köpte lite go saker till kvällen. När vi kom hem satte jag igång med att städa och tvätta kläder, Lindvi var så snäll och började med middagen.
Sen var det ryggläge i soffan som gällde! Vid 20 drog vi igång en skräckfilm "The posession", den var faktiskt helt okej. Trodde jag skulle slockna tidigt men.. Vet inte om 4 ska ses som sent eller tidigt ;)

Nu ska jag äta lite av gårdagens middag och vänta på att Fanny ska komma över :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela