NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

wake me up before u gogo

Publicerad 2013-04-04 11:32:22 i


Ännu en gång slockna jag utan förvarning, jag är pigg ena stunden och sen ba PAOW så sover jag haha! Vaknade inte när mamma och pappa kom hem imorse även att jag sov på soffan.. Vet inte riktigt vad jag vakna av.. Kanske av att Lindvi lyfte upp Åskar till mig och han gick till attack på mitt hår.. Dumma hund!
Nå nu har jag ätit en extremt nyttig frukost bestående av: Morgon cigarett och en kopp kaffe, en gilleboll och lite mer kaffe och sen avslutade jag denna luxuösa frullen med en snus!
Nu ska jag slänga mig i duschen så jag blir människa!





Det är få som är så här sexig direkt dom vaknat ;) hahah

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-04-04 13:42:38

Dra åt mig baklänges vad lik Anna du är på bilderna.. :D

Svar: Oj...det tycker it ja! ;O
ellen westerlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela