NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Supernatrual

Publicerad 2013-04-08 17:06:34 i Allmänt,

 
Sitter och kollar på Supernatural med morsan, jag kan inte bestämma mig om jag gillar den serien eller inte. Det är nog mest en serie att slötitta på skulle jag tro.
Jag har även hunnit bestämma mig för att sälja min dator och inhandla en ny inom en snar framtid.
Vet ni någon som är intresserad så hojta till!

Skärmstorlek: 15,6"

Upplösning: 1366x768

Vikt: 2,3Kg

Webkamera: Ja

Mobilt bredband: Nej

Office Ready: Ja

OS: WINDOWS 8

Disk: 500GB

Minne: 4GB

Processor: Intel i3-3100 series

SSD: Nej

Modell: TOSHIBA SATELLITE PRO

Knappt tre månader gammal inköpspris 4925 kr
Säljes för 4.100 :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela