NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

My thoughts were so loud I couldn't hear my mouth,

Publicerad 2013-04-08 22:59:00 i Allmänt,


Jag har inte haft en enda mardröm sen jag flyttade ner till soffan. Jag antar att det är något med övervåningen(?)
Nu är det bara 4 nätter kvar innan jag får sova i min egen säng! 
Jag har tänkt på det där.. Lägenheten har ju stått tom hur länge som helst, vi borde fått flytta in på en gång :S
Iiiih vad kuuuuuuuuuuuuul!
Och nu hoppas jag på att få massa jobb så jag kan distrahera mig själv från mina tankar.
Jag orkar verkligen inte med det längre.. Hoff! 
 
 
   


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 Kod för att importera min blogg till Nattstad:9359013909 "

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela