NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Fredag ljuvliga fredag.

Publicerad 2013-04-05 20:00:13 i Allmänt,


Gick superbra att jobba idag! surrade med vakansen och fick jobb imorgon och på söndag också :)
När jag slutar på söndag så ska jag hem och slänga ihop nå grejer och sen på bussen mot luleå.
Får se om jag åker hem på måndag kväll eller på tisdag, beror väl lite på hur eller om jag ska jobba och hur länge Lisa orkar med sin lilla kusin haha! ;) 

Gick på ICA och handlade efter jag slutade idag, sen direkt jag kom hem så brörjade jag förbereda middagen.
Eller ja, efterrätten eftersom den skulle stå i kylen helst i någon timme innan servering.
Det blev pepparbiff med hasselbackspotatis och grönpeppar sås och till efterrätt blev de chokladpannacotta med frukt och chilisalsa.
Jag lyckades dock ha i lite för mycke lime i salsan så det smakade mest.. Lime. Haha nåväl, första gången jag gör det!
Har sagt i flera dagar att jag ska städa och NU så har jag äntligen tagit fingrarna ur arslet och gjort det! YAY!

Nu ska jag ta en till kopp kaffe och surra skit med systeryster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela