NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Försvinn ur mitt liv, älskade älskade du.

Publicerad 2013-04-08 12:58:04 i Allmänt,

 
Jag vill göra något! Alltså typ.. fara utomlands, roadtrippa, flytta till new york! Haha, får helt enkelt nöja mig med att flytta till egen lägenhet på fredag :)
Jag och Lindvi har ju planerat det här!
Vår far+några till kör våra grejer och vi bär å dricker öl.
Sen när det är färdig kört så bjur vi som på öl, startar bastun och myser på.
På lördag blir det lite mer öl och hooooockey! Vi ska tvinga ner pappa till oss så han kan kolla med oss :)
Söndag ska vi städa ur Lindvis lägenhet fort utav bara fan så vi hinner hem och kolla hockey då också!

Nu ska jag sätta på lite mer kaffe och försöka hitta på nå hyss!

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2013-04-09 15:51:17

Vart har ni fått lägenhet?

Svar: Nere i liggahusen! Solgatan 5 :)
ellen westerlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela