NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Torsdag ftw

Publicerad 2012-09-13 15:47:44 i Allmänt,

 
Tja tja bitcheeees! :D
Det händer faktiskt inte så mycket här. 
Jag har varit hos Roger och Patrik å druckit kaffe, sen hämtade jag barnen på skolan :)
Nu håller dom på att riva lägenheten tror jag haha!
Jag sitter mest och plinkar på gitarren och funderar på om jag kanske ska börja med middagen.
 
Kollade på Sex and the city innan jag somna igår.
Jag blir alltid så himla glad när jag kollar på det! Aaaaw.
Somnade i alla fall med ett leende på läpparna.. Höhö hör Lindvis röst i mitt huvud "Jaha, vilka läppar?"
Hahahah! ehmm..
Nå nu har jag inte tid med det här nå mer!


Bildäerererererer.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela