NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Luleyo!

Publicerad 2012-09-10 17:07:54 i Allmänt,

 
Sitter i Luleå hos min bror och Hannah.
Jag ska ta hand om hans barn i en vecka medans han och Hannah + Juvina och Angelie (Hennes barn) är i Turkiet. 

Imorse klev jag upp 06:15 hos pysslade på lite här, väckte jag Nova och Smilla och sen följde jag med dom till skolan så jag kunde presentera mig för deras fröknar.
Hämtade dom igen kl 13 å då cyklade vi direkt till stan för att möta upp Emelie. 
Vi har käkat på Max, kikat runt i affärer och fikat. Himla trevligt!
Jag inhandlade ett armband, nå örhängen och en ögonbrynspenna, haha spännande va? (:
 
Vi kom hem för ett litet tag sen. Jag har hjälp Nova med hemläxorna, nu är dom i Smillas rum och leker så jag ska väl passa på att tömma diskmaskinen och dammsuga :)
 
 
Har hamnat i nån fjäderfas, i looooooooooooove fjädrar :D
Ser lite smått galen ut, men okej!


Ungefär så känner jag mig just nu haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela