NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

hela världen är så underbar

Publicerad 2012-09-27 10:51:54 i Allmänt,

"Ditt bleka ljus ska dränka mig"

Gooood morgon! Eller god dag om man så önskar.

Igår åkte Nadja hem till gävle och för 20 minuter sen åkte Thomas till Kiruna för å jobba och sen åker han också hem till Gävle..
Himla tråkigt måste jag säga.. Vi får väl se vi träffar dom nå mer innan jul, men det är tveksamt.
Det har varit jättekul att ha dom här, även om vi inte gjort så mycket så älskar jag att ha min familj hemma.
(För er som inte vet är Thomas min storebror och Nadja är hans flickvän.)

Livet känns så bra just nu. Det rullar liksom på, alla bitar börjar falla på plats.
Pusselbitarna som tidare har varit som tagna från 20 olika pussel börjar äntligen ändra form och passa ihop!
Känslan är obeskrivlig, underbart!


Har ring nå samtal och det är väl ungefär det enda jag hade planerat att gör idag.
Nu ska jag ta och klä på mig och kanske slänga på lite smink, sen är jag redo att ta mig an världen.


Utan er är jag ingenting <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela