NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

en liten update

Publicerad 2012-09-26 19:31:58 i Allmänt,

 
Hallelåja! 
Kan börja med att skriva att jag har sovit fruktansvärt dåligt dom senaste 3-4 nätterna.. Jävla mardrömmar!
Dom är hemska, uscha.. NÄstan så pass att jag inte vill gå å lägga mig.

I alla fall så var jag och tatuerade mig igår! Den är fortfarande inte riktigt klar ännu, jag har bestämt att den ska bli ännu större än vad det var tänkt från början :) Det börjar ta sig och jag är sjuuuukt nöjd so far.
Fortsätter 24/9, förhoppningsvis så blir den klar då.

Har även gjort en deal med Lovisa så jag ska köpa hennes telefon (samsung galaxy s2) har kollat på nån s3:a men jag känner att jag lika gärna kan ha s2an faktiskt. Nu väntar vi bara på att hennes microsim ska komma så hon kan börja använda sin nya telefon. Äntliiiiiigen får jag en telefon som fungerar!

Hade tänkt att käka på gästis på fredag (ett av våra hotell här i Jokkmokk) men då blev jag utringd på jobb till 21.
Det blir alltså en riktigt lugn kväll hemma i soffan när jag väl kommer hem.
På lördag morgon avgår bussen mot luleå, jag och Lindvi ska dit och shoppa lite och på kvällen ska vi ut med nå kompisar. Ååå på söndag under dagen går bussen hem igen.

Så nu har jag inte så mycket med att skriva faktiskt!




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-26 19:53:48

tyckte du skulle ätit med oss istället ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela