NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

arg tjej

Publicerad 2012-09-03 00:44:00 i Allmänt,

 
Jag känner att jag blir förbannad, vissa människor borde ta och landa.
Jag tycker helt klart att om man nu känner för att ärlig och dela med sig av sina åsikter så ska man ju få göra det.
Men det finns en gräns.. Jag tycker att man ska använda sina ord med försiktighet.

Jag är ärlig och säger precis vad jag tycker och tänker, men! Man måste lära sig läsa av situationen innan man börjar vräka ur sig massor. Sen är det skillnad på att vara ärlig och rentav elak.

Gud vad osammanhängade allt blir.. Nå väl.
Jag kan ta kritik och föra en diskussion utan att elda upp mig.
Ber jag om någons åsikt så förväntar jag mig självklart att personen i fråga är ärlig hur hård sanningen än är.
Däremot om jag inte bett om någons åsikt, så blir jag förbannad.
Då blir det mer som att personen kastar skit på mig.

Vet inte riktigt vart jag vill komma med det här inlägget.. hah.
Jag är arg på så många saker så jag vet inte i vilken ände jag ska börja.

En sak är dock säker: Är det nån som ger sig på, klankar ner på eller sårar någon i min familj, så spelar det ingen jävla roll om du är USAS president du kommer att få igen i tiofalt det kan jag lova dig, det kallas karma.
Det är oförlåtligt.

Ibland funderar jag på om DU bara är jävligt korkad (I sånna fall tycker jag synd om dig) Eller om du faktsikt är så elak som du framstår att vara.. If that's the case, så har du ett rent helvete att se fram emot.
Inte för att jag eller någon annan kommer att göra det till de, du har själv ställt till det för dig.
Lycka till med allt, hoppas du öppnar dina blåa snart och inser vilken jävla nobody du är :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela