NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Where would I be?

Publicerad 2012-11-26 23:02:43 i Allmänt,

 
 
Tänk om man skulle börja gå på magkänsla och kanske lyssna på sitt hjärta.
Jag undrar vart jag hade varit då.. Hade mitt liv sett ut såhär eller hade det varit helt annorlunda?
Hur tror ni att era liv hade sett ut om ni hade valt den där linjen i skolan som ni egentligen ville gå istället för att välja den linjen där era vänner fanns? Eller kanske sagt till den där personen för 10 år sen, att du tyckte om h*n?
Det är så mycket som hade varit annorlunda.. Bara man lyssnat på sig sjäv för en gångs skull.

Just nu så är jag väldigt delad.. Vet inte om jag ska gå efter magkänslan eller hjärtat?
Sjukt jobbigt måste jag säga! Det spritter i hela kroppen.

Mja.. Nu ska jag gå och lägga mig och fundera över mina valmöjligheter :)
Good niight y'all!
 
 

Kommentarer

Postat av: Karin den kloke

Publicerad 2012-11-26 23:48:51

Inte för att jag själv legat där, men när man hamnar på sin dödsbädd ångrar man oftast sakerna man aldrig gjorde..

Det är precis som du säger. Så passa på nu medans du lever.

Postat av: Sara

Publicerad 2012-11-27 07:13:17

Jag gjorde det och här är jag, på andra sidan jorden och har den bästa tiden i mitt liv! Ångrar det inte för en sekund:) lyssna på magkänslan och lita på dig själv, våga ta lite risker och var inte hemmablind:) Jokkmokk finns då alltid kvar, precis som det är nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela