NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

vanlig dag.. igen

Publicerad 2012-11-14 21:41:16 i Allmänt,

 
Eftersom jag inte vill att vissa personer ska läsa min blogg så har jag nu lösenords skyddat den :)
Det är tillsvidare i alla fall.. Det är nog bäst så här!

I övrigt så har jag haft en bra dag, har haft sämre dagar. 
Har bara tagit det lugnt och typ umgåtts med bästa Fanny :)
Imorgon blir det jobb 12-21 sen antar jag att det blir ännu en lugn kväll hehu! Fredag är väl tanken att vi ska dricka.. Det kommer bli awesomeeeeee!! Och förmodligen kaos ;D 

Well nu ska jag krypa ner i sängen och nörda lite mobilspel, nighty!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-16 15:29:22

Men du missar väl en massa läsare när de är lösenordskyddat men jag förstår dig. Kram och hoppas att du får en skön helg men take it easy.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela