NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Till dig.

Publicerad 2012-11-07 00:59:00 i Allmänt,

 
 
 "Visst älskar man sitt/sina barn, vad dom än gör? till sista andetaget. 

Kan man välja bort sitt barn? För att den inte gör som man vill/tycker? .Fast barnet är vuxen och har egna barn så är det ju ändå ens barn?.Det finns föräldrar som bryter med sitt eget barn; kastar skit på den, talar illa om sitt barn, smutskastar sitt barn . Hur kan man göra så?


Idag är jag tacksam över min barndom och mina föräldrar, jag vet att vad jag än gör finns dom alltid där för mig, jag har gjort mycket i mina dagar som jag inte är stolt över.Men har alltid litat på och känt mig trygg med mina föräldrar, jag är "rik" inser jag.Jag har genuina föräldrar och riktiga blodsband

Tack säger jag
!"

Så här skriver en viss person i sin blogg. 
Hon riktar alltså det här till min mamma, alltså hennes svärmor.
Hon är så fruktansvärt elak, det var han som bröt med mamma! Det var han som valde bort sin mor, för en tjej.
Jag har valt att bryta kontakten med honom för att som det är nu så gör han mer skada än något annat.
Jag trodde aldrig att någonting skulle kunna splittra våran familj inte efter allt vi gått igenom tillsammans.
Efter att vi förlorade Anna, som var syster och dotter, så trodde jag att vi skulle klara oss genom allt.

Och sen att den här person bara har kärlek så det räcker åt sina barn och inte hans.. BULLSHIT!
Hon valde att flytta ihop med honom och var väl medveten om hans två flickor som han har på heltid.
Det är förjävligt. Sen fick hon sin tiaattack. Så hon orkar inte med så mycket, är ofta trött och så vidare.
MEN, hon orkar fara till sina vänner och dricka, hon orkar fara på gymmet.. Men vadå, hon orkar inte ställa upp för två småbarn? 
Två veckor efter att hon fick sin Tia så skrev hon i sin blogg att hon varit i Uppsala och tagit det lungt.
Jo tjeeena.. Vem tog hand om henne när hon var dyngrak där nere? Jo jag.

Som hon själv säger så ska man lära sig att prioritera rätt.. Låter det som att HON gör det då?
Nä vet ni vad..

Det här är det värsta jag har varit med om och det ska ni veta.. Jag har varit med om mycket.
Och allt det här är pågrund av att hon inte kan/vill ta till sig barnen..
Jag hoppas och tror att han kommer att öppna ögonen.

Man ska inte glömma vem man är, sina rötter. kött och blod och vilka som alltid funnits där.
Jag har så mycket jag vill skriva, men det gör ont.
Jag går sönder utan min familj..

Och jag förmodar att du kommer läsa det här..
Du fortsätter mala på om att jag måste må så dåligt..
Du har rätt, jag mår dåligt över att jag inte lyckades hålla ihop min familj.
Jag mår fruktansvärt dåligt, men jag hoppas att du mår bättre av att sitta och trycka ner mig, det hoppas jag verkligen att du gör. Hoppas att det får dig att känna dig som en större människa.
Du har förstört mitt liv.. Ja.. Det har du verkligen för min familj är mitt liv. 
Tack.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-07 09:04:43

Tommy måste vakna upp och inse att hanna är en stor narcistisk egoist, hon avskärmar Tommy och barnen helt från hans riktiga familj och släkt

Svar: Det är så tråkigt att han tror att vi gör så här för att vara onda..Men det är för barnens skull, det är dom som far illa.
ellen westerlund

Postat av: Lovisa Flinkfelt

Publicerad 2012-11-07 09:29:34

Jag ska icket kommentera anonymt!;)

Fyfan så jävla bra skrivet!! Det är så jävla sjukt alltihop så jag jävlart smäller av. Men jag träffade ju nå kompisar till henne där i början när hon och tommy blev tillsammans. Du minns ju vad jag sa ;) eller vad dom sa rättare sagt.
Jag ger förhållandet max ett halvår till. Jag vet att tommy är jäkligt klok. Så jag vet att han kommer vakna upp. För barnens skull också :)

Vilken nolla!
Och vänta... vad hände med hennes ögonbryn?

Svar: Det är jobbigt att stå på sidan om och veta att hur mycket man än försöker så kan man inte göra något åt saken.. Det är synd att han inte lyssnar på oss för en vacker dag kommer han stå där med skägget i brevlådan och tänka "Jag skulle ha lyssnat på mon familj!
ellen westerlund

Postat av: Lovisa Flinkfelt

Publicerad 2012-11-07 09:32:12

Och som en annan kompis sa. Du vet.
Att hon är jävligt konstig. Hon går inte att leva med hur mycket man än försöker.. :p

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-07 14:28:50

det där inlägget var inte syftat mot någon du känner

Du vet att det är olagligt namnge mig med namn va? dessutom elakt mot alla våra fyra barn , att tala illa om mig på nätet.Om du vill något ring i stället.Du känner inte mig så du vet inget om mig Ellen , tråkigt att du ska inbilla dig massa saker , etc Emelie och jag har blivit vänner hon har ju gett mig en chans. Du dömde mig direkt

Du vinner inte Tommys förtroende genom detta men fortsätt så här lågt om det känns bättre, tråkigt bara.Och för sista gången älskar jag N och S annars skulle aldrig Tommy vara med mig , han är mån om barnen.
Nu tittar jag inte in här nå mera, är det något du känner att du är vuxen och kan tala om vet du våra nr .

Svar: Du är en offentlig person Hannah och allt som jag har skrivit har stått i din blogg.Du har själv skrivit "Jag orkar inte ta hand om hans barn för jag vill vara super mamma till dom jag fött ut själv"
Jag satsade inte direkt på att vinna hans förtroende när jag skrev det här, fast det krävs inte ett snille för att förstå det :)
Jag inbillar mig ingenting och jag vet tillräckligt mycket om dig för att kunna "döma" dig.
Men gud vad kul att du och Emelie kommer överens.
ellen westerlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-07 17:41:07

Har läst Hannas blogg och jag tyckte också det var riktat mot Linda utan att namnge. Bra skrivet Ellen.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-07 17:41:32

När blev det olagligt att säga vad man tycker om en person?

Svar: Jag tror att yttrandefriheten är en lögn.. Hehu
ellen westerlund

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-07 18:20:39

Någon måste ju göra nåt för flickorna! Om allt stämmer när man läser hennes blogg så är det ju uppenbart att flickorna inte mår bra. Även om det inte syns nu så kommer det bryta ut senare i livet.
Släktingar, vänner, gör nåt! Orosanmälan till soc är ett alternativ eftersom Tommy verkar väldigt blind.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-07 18:21:49

Haha, olagligt att ange någon vid namn Hannah? Sen närdå? Haha.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-07 18:29:11

Heja Ellen

Postat av: Eric

Publicerad 2012-11-07 20:49:36

Ett tips är att lägga ut bloggen på linkandlike.se för att få fler följare!

Postat av: Tommy Lindkvist

Publicerad 2012-11-08 16:27:41

Dom som gillar på Ellen Astrid Linnèa Westerlund på inlägget om Hannah ska veta att ni inte bara dissar hannah utan mig med, jävligt tråkigt att se.
Hannah och jag har det bra, barnen har det bra.
Jag har valt Hannah mår bra att vara med henne, sen att hon fick en tia attack (hjärninfarkt ) och behöver vila är inte hennes fel.
Jag väljer hannajag har inget tvång att stanna kvar hos henne, ni som känner mig borde veta att jag tar hand om mina barn och sätter dom i första rum.
Ta bort era gilla annars tar jag bort er från min vänerlista.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-08 18:21:55

Förstår nte varför T tycker att HAN blir påhoppad. Alla försvarar ju honom. Att han inte inser att hans barn far illa av att H inte orkar engagera sig lika helhjörtat åt dom so åt sina egna är ju ledsamt och det blir konsekvenser ,kanske inte idag men var så säker på att det kommer. . Kärleken är blind.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-09 07:52:58

Tommy, dina barn behöver en mamma att se upp till. De har blivit lämnade en gång av sin biologiska, och nu blir de åtsidosatta av Hannah. Du kanske inte märker nu att de mår dåligt, men det kommer slå tillbaka på dig när de blir äldre.

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-11-09 19:12:30

Jag lovar och svär att jag skulle gå genom eld och vatten för mina barn. Och jag är övertygad att alla de mina skulle göra det för mej. För som Ellen säger "Blod är tjockare än vatten" och allt det vi gått igenom tillsammans har bara gjort oss starkare. Förr eller senare så kommer alltid sanningen fram. Kram till alla mina barn och barnbarn, min kärlek till er kan ingen ta ifrån mej.

Svar: Jag älskar dig mamma
ellen westerlund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela