NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

på mission

Publicerad 2012-11-22 11:26:30 i

At the moment så sitter jag på ett ställe och gör en grej med Lovisa ;)
Ibland lyckas jag vara spontan! Känns så himla bra. Vad vi gör får ni veta om några timmar hihi.

Dagarna rasar förbi och jag får ingenting gjort hojj!
Har funderat lite.. Tänk om man sku skaffa sig en karl med hus å ett bra jobb så jag kan flytta in med honom och bara vara hemmafru, hur bra hade inte det varit?
Jag tyckte då att de låter som en bra ide ;)
Nä nu ska jag ta och pilla på lite här! Ciao


Kommentarer

Postat av: Moster Ba

Publicerad 2012-11-24 11:10:36

Hej Peltis ! Har hittat din blogg, men du måste skriva lite oftare tycker de är kul att läsa. Jag förstår att de kan vara lite svårt att komma på vad man ska skriva, men du kan ju t.ex. skriva om väder och vind , om tankar som du har( som du tycker du kan dela med dig) och naturligtvis om vad du gör, även om de är att du bara varit på affären. Sen är de fint när du skriver dikter och när du sätter in bilder. Är själv på jobbet i helgen, ska på hockey kl 16.00 Luleå -Brynäs. Trevlig helg kramar moster Ba

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela