NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Maror.

Publicerad 2012-11-27 01:44:20 i

"Youre alone, youre awake, youre getting grey"

Har skrivit det förr och jag skriver det igen.. Jag är så otroligt trött på att vara trött, det är fan ingen lek.
Mina mardrömmar blir bara mer och mer bisarra. Jag är mer "utvilad" efter en natt utan sömn än vad jag är när jag har sovit. Jag har inte ork till att göra någonting, konstant jävla trött på grund av nå jävla hjärnspöken eller något.
Jag undrar om man faktiskt kan bli galen pågrund av maror?
Jag menar.. För det mesta har jag svårt att skilja på dröm och verklighet så man borde kunna bli galen. Om inte annat så jävligt paranoid..

Jag hatar att vakna kallsvettig var tionde minut.. Livrädd. Är jag vaken eller sover jag än?
Jag är som medveten om när jag har maror så jag försöker alltid väcka mig själv på något vis. Jg har försökt skrika, men som ni kanske vet så är det lönlöst eftersom man inte får fram ett ljud. Men jag har alltid hoppats på att jag kanske, kanske gör något ljud så någon här hemma hör mig och väcker mig.
Efter att jag försökt med det en viss tid så hittade jag ett nytt sätt att vakna.. Genom att ta livet av mig.
Det är så sjukt! Har jag otur så funkar det inte och drömmarna blir värre.

Alltså tänk om jag tror att jag drömmer.. Och så tar jag livet av mig? Förstå hur jävla obehaglig känsla det är.. Jag är i och för sig väldigt säker på att jag inte skulle göra det, men tänk om jag blir väldigt förvirrad.. Om drömmarna fortsätter länge till.

Hemska, hemska tanke..
Det är så här man får sig själv att framstå som spritt språngande galen haha! Visst har jag svårt att skilja dröm och verklighet men det är när jag precis vaknat, ett bra sätt att veta om man är vaken är att ta mobilen/en bok och läsa eller kolla på en väggklocka.. Man kan inte läsa i drömmar och klockorna visar olika klockslag varje gång man kollar på dom.
Sååå nu vet ni det!

Nu ska jag stänga ögonen och välkomna mina maror.
good night, don't let the bedbugs bite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela