NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Julklapps tips?

Publicerad 2012-11-27 14:58:39 i Allmänt,

 
Blev väckt nio imorse av en man som ringde till mig.
Jag hade skrvit ett mejl angående en sängstomme och då bestämde han sig väl för att ringa mig. Mannen berättade ungefär hela sin livhistoria för mig trött och irriterad men jag hade verkligen inte hjärta att säga att jag inte hade tid att lyssna, han var ju faktiskt 88 år. Söt gubbe!
Tillslut sa jag att jag skule återkomma om jag vill köpa sängen :)

Det gick väl ungefär tio minuter så ringde Lovisa som är sjukt nyfiken på vad hon ska få i julklapp av mig. Hon är väldigt skeptisk till att hon kommer att gilla de, men jag vet att hon kommer att älska de ;)
Mihi, så 1 av 400000 julklappar köpta! Känns bra. Det är sånna här gånger det är "jobbigt" att ha en stor familj haha! 
Men eftersom vi är just så många så brukar vi inte köpa julklappar till varandra, bara till barnen :)
 
Jag ska ringa till Tommy så jag får prata med flickona, jag måste ju veta vad dom önskar sig! Jag vet i alla fall varsin grej dom ska få men det kändes lite tråkigt så jag får väl köpa något mer.
Här när jag var med Nova och Smilla när Tommy och Hannah var utomlands så sa Nova något om att hon ville ha en beyblade men det har väl hunnit blåsa en del vindar sen dess.
Sen måste jag ringa till Karin så jag får veta vad Tristan önskar sig, haha säkert nå spel av något slag om jag känner min brorson rätt!
Jack och Love har jag inte en blekaste vad jag ska ge.. Hm får lösa det där ;)

Nu ska jag ringa ett litet samtal sen får vi se om allt går enligt planera, får väl hoppas på det ;)
CIAO
 

Kommentarer

Postat av: Syster E

Publicerad 2012-11-27 18:12:34

Jack önskar sig inget speciellt.. Vi får inte med oss särskilt mkt i väskorna när vi reser så kläder blir svinbra. Hna har storlek 92.. Älskar dig, syns snart <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela