NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Lilla mami

Publicerad 2012-05-04 13:26:45 i Allmänt,

"The first time ever I kissed your mouth
I felt the earth move through my hand
Like the trembling heart of a captive bird
That was there at my command my love"

Hallelojja! Gårdagen spenderades nere på stan med min lilla mamma. 
Jag kom dit vid halv tolv, gick och mötte upp mamma. Sen rännde vi runt på stan och fixade ID-kort och lite sånna grejer. Spenderade garanterat 2-3 timmar i någonslags kö. Förbannat leds var jag i alla fall.
När Id-kortet var fixat så gick vi till Taco bar och käkade lite grann för att sen gå en sväng till domkrykan (:
Jag tror mami var mäkta imponerad haha!
Sen blev det att gå upp till mamma hotellrum och dricka en kopp kaffe, då var klockan nästan 18 så jag gick till bussen och åkte hem, jag var heeeeeelt jävla slut.
Det var lite tungt att säga hej då till henne, jag vet ju inte när ja kommer hem nästa gång.. Nåväl, det kanske inte dröjer så länge!

Just nu sitter jag med en kopp kaffe och njuter av livet.. Typ haha! 
Jag och Karin ska snart bege oss ut på en liten promenad och jag ska lämna mitt CV ocg PB på nå ställen.
Eller ja det är väl det som är tanken, sen om det blir så är väl en helt annan femma. Det tycks aldrig bli som planerat :P 

Vet inte om jag har så mycket mer att skriva, och om jag skriver nå mer så spelar det ingen roll för jag vet av egen erafarenhet att när det blir så här mycket text så är det ingenting man orkar läsa.. Om man nu inte råkar vara väldigt nyfiken eller bara ja... vill veta vad som händer haha!

Kan tillägga att jag råkade svälja min tungpiercing i förrgår! Tur att mamma hade kommit hit med alla mina grejer så jag kunde sätta in en ny haha :)





The first time ever I kissed your mouth
I felt the earth move through my hand
Like the trembling heart of a captive bird
That was there at my command my lo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela