NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Jul!

Publicerad 2012-12-13 15:03:17 i Allmänt,

 
Har varit så fruktansvärt trött senaste veckan (typ), kanske har med årstiden att göra? Brukar få någon släng av nedstämdhet såhär första vinter perioden. Sjukt jobbigt! Jag har ingen större lust att umgås med någon, jag ligger i soffan om dagarna och rör inte en fena. Enda gången jag går ut är när jag ska hämta posten, släppa ut hundarna eller röka. 

Julen närmar sig med stormsteg och jag vill vara glad! Men jag känner ingen direkt lycka om jag ska vara helt ärlig.
Det ska bli jättekul att Elin, Jimmy, Jack, Nadja och Thomas kommer hit, det ser jag framemot! Men ändå.. Jag har en känsla av att den här julen kommer bli annorlunda, inte samma som förut.
Jag måste ändra inställning! Hoff, det blir vad man gör det till!! Kanske känns lite udda då det är första julen i den här lägenheten ;D Och jag antar att julkänslan kommer att infinna sig när familjen är samlad <3


"Jag hade slagit till dig om det inte vore för att jag är emot djurmisshandel" HAHA så kan jag känna ibland!
Jag har även bestämt mig för att klippa kontakten med alla människor som bara suger ut all min energi och egentligen inte tillför så mycket annat än tråkigheter i mitt liv. Jag klarar mig så bra utan sånna :)
Bara synd att andra fina människor kommer i kläm när man tar sådana beslut, men sånt är livet. Negativa människor går fet bort! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela