NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Good night!

Publicerad 2012-12-13 22:25:18 i Allmänt,

 
Äntligen lider denna dagen mot sitt slut. Jag har städat nedrevåningen, trappen, övervåningen och så har jag tvättat kläder, sista maskinen är i nu :)
Har massa sängkläder och badakan som ska tvättar också men det hinns inte med ikväll då man egentligen inte får tvätta efter 22, håhå jag är en liten rebell! 
Fast dom som bor ovanför tvättstugan är ändå inte hemma så det stör då ingen egentligen. 
Hade kunnat tvätta klart imorgon men då ska jag jobba, det blir ett 12-21.15 pass. Ser fram emot det!
Jag ska även höra om eventuellt jobb på julafton och jul dagen :) Men jag måste deala lite om julen, haha!
Vi har ju frukost klockan och middag klockan 16 hade vart perfekt om jag fick jobba 07-09 sen rast till 10 och sen  jobba till 16. 
Men jag får väl se, jag antar att det mest finns jobb mellan 12-21, men du har jag banne mig it tänkt jobba. Juldagen hade jag kunnat jobba 7-16 och nyår samma :) Meeeeen får väl se vad som säger imorgon :)

Haha juste, syrran läste mitt tidigare inlägg och skrattade åt mig... Jag hade skrivit "jag har alltid påstått att jag är bättre än någon annan" Satan vad självgod jag lät, och helt galen formulering.. Vilket fall så skulle det självklart stå ALDRIG inte alltid.. haha!


Nu checkar jag ut, darn vad trött jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela