NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Förlåt..? Eller va!

Publicerad 2012-12-13 12:00:00 i Allmänt,

 
Att skriva inlägg som så tydligt är riktat mot personer, är inte det nästan lika illa som att faktsikt skriva ut namnen?
Så tycker jag i alla fall. Men i alla fall, om man nu är en större person om man ber om förslåtelse varför gör man inte bara det då istället för att sitta och skriva om det?

Jag själv vet att jag är skyldig en och annan nån slags ursäkt, men jag tänker inte be om ursäkt "bara för att" Jag ber om ursäkt när jag känner att personen förtjänar den, inte för att personen kräver det. Varför skulle jag säga något jag inte menar? Det blir bara himla konstigt och sen går man och trycker ner ilskan som man egentligen känner mot personen.. Nej vet ni vad!
Förut bad jag om förlåtelse fast jag egentligen inte gjort något, slängde ur mig orden "förlåt" hit och dit. Men nu är det slut med det, känner jag att jag har gjort fel FINE! Men annars? Aldrig i livet.

Någon som sårat mig sitter och skriver att det vara är svaga som inte ber om förlåtelse och skriver att h*n alltid ber om ursäkt när h*n gjort något fel.. Är det inte det som kallas dubbelmoral
Jag blir så irriterad!


Och om andra kan rikta inlägg mot "oss" så kan jag rikta inlägg mot dom.
Ja, jag vet att man inte behöver sjunka lika lågt.. Men jag kan inte låta bli, för jag har aldrig påstått att jag är bättre än någon annan. Om det hade vart fallet så hade jag inte brytt mig om dessa löjliga fasonerna.
H*n å andra sidan, anser sig vara mycket större människa än oss.. 

Nå tur att jag inte är en medelålders kvinna som lever ett fantasi liv ;)
Jag är nitton år och jag har hela livet framför mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela