NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Onsdag.

Publicerad 2012-04-11 19:27:49 i Allmänt,

Tvättar upp alla mina kläder och är dötrött!
Jag hade kunnat somna där jag sitter, kanbero på den smaskiga förkylningen som har börjat bryta ut..
Haha jag lyckades drälla ut sköljmedel över hela golvet i källaren så jag jag luktar.. gott? Njae snarare starkt!

Alltså, jag ska flytta på måndag men jag äger inget leg eller någon väska för den delen.. GREAT!
Det är kaos.. Jag ska ringa till Norwegian och höra om det går och lösa på något sätt (med leget alltså)
PANIIIIIIK!
I värsta fall får jag bara ta med mig handbagage ock sen får mamma ta med sig resten av grejerna 1 maj XD
Med det kändes jobbigt hahaha.

Nä nu har jag inte tid med det här nå mer!
HEJS!

Haha, min syster la upp den här extremt charmiga bilden i min logg idag.
Jag är ganska söt om jag får säga det själv!
(Hade precis färgat håret, därgör handduken ser ut som den gör (: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela