NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Tisdag

Publicerad 2012-04-17 23:32:10 i Allmänt,

Cha cha bloggään! haha!

Vaknade klockan nio imorse och övervägde att kliva upp, gick på toa, la mig i sängen igen och somnade om.
Vaknade igen 10:30 och klev upp då istället, skööönT med en sovmorgon hähä!

Karin kirrade omelett och jag satt mest och kollade på. 
Sen hoppade vi på bussen in till stan och gick på arbetsförnedringen och skrev in mig där.
hade sån tur att kommunen var där och dom söker 200 personer att anställa (som personlig assistent kan jag ju tillägga då) Så jag fick gå på en speed intervju på en gång och fick dessutom tid med en handläggare redan imorgon. Här har ni en tjej med flyyyt!
NU ska det bara bli spännande att se om jag hittar dit.. EHEH. Lilla jag ska åka själv.. Jag kommer att gå vilse!

Nu håller jag förövrigt alla fingrar och tår att jag får ett jobb!

Bjussar på en bild Karin tog idag när jag var som mest inne i att skriva ut ledigajobbpappersgrejjsimojs från platsbanken :D Shysst frilla.. ehehe not


Jag tycker att sängen börjar se obehagligt inbjudande ut nu, haha Good natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela