NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Lördag

Publicerad 2012-04-21 12:20:00 i Allmänt,

Tristan kom in och väckte mig 9 i morse men jag vägrade vakna, så jag klev upp vid 09:30.. haha
"Alltså Ellen.. Jag har hunnit se 29 minuter av filmen sen jag var och väckte dig.." Haha snacka om att vara punktlig, lill prinsen :D 
Sen blev det mysfrukost, tristan var duktig och slängde ihop en äggröra och stekte bacon medan Karin diskade och plockade fram (: Jag satt och dregglade på en pall dötrött haha (som vanligt)

Vi hade väl tänkt fara ner på stan och kolla på någon marknadsgrej men karin pratade visst med Sandra och hon sa att det inte var så mycket att se så vi skiter i att fara dit. Mig spelar det då ingen roll vad vi gör, jag är ändå halvdöd^^

Joo, vi ska låna en trimmer av.. Någon och fixa tristans frilla, han börjar få liiite för långt hår nu (:
Det är väl det som står på dagens schema..? Tror inte att det är så mycket annat faktiskt haha!

Hahah.. Fyfan vad jag skrattade inatt när en viss person ringde.. Skönt att man håller på att garva läppen av sig när resten av hushållet sover! 

Nä nu har jag inte tid med det här nå mer, HEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela