NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Måndag.

Publicerad 2011-11-14 19:21:21 i Allmänt,

Tjaloooooba!

Kom alldeles precis hem från Johanna, har varit där och druckit en kopp kaffe och surrat av mig lite.
Är fantastiskt trött idag, jag var faktiskt uppe till strax innan 2 inatt :S Var lite seg väckt i morse och tog mig upp först 08:30 tack och lov har man en snälla pappa som skjutsar en till miroi så man kommer i tid. Har varit på strålande humör idag..Verkligen. EHE, kanske inte. Jag skyller på för lite sömn och brist på närhet. 
Men har varit en rolig dag där nere i alla fall :)

Har beställt nya sängkläder också :D Himla gulliga, med körsbär på! Dom passar verkligen inte in i mitt rum med det skiter jag fullständigt i.

Nu ska jag gå och tvätta ansiktet, lägga mig i sängen och läsa och kanske..nää.. IHIHI, lycklig tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela