NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Godmorron!

Publicerad 2011-08-19 13:51:57 i Allmänt,

Mor, far och hundarna åkte just till stugan, Lindvi sminkar sig, Nova och Smilla badar och jag sitter här inne på mitt rum och lyssnar på en sjuhelvetes massa musik (:
Jag trodde att jag skulle få en lugn helg ensam hemma men icket, Lindvi ska vara här med barnen.. Antar att hon inte vill sitta ppe i Tommys hus själv haha.

Låg vaken hela natten och funderade, det var helt omöjligt att somna..
Jag startade ännu ett avsnitt av Californiation och hoppades på att jag skulle bli trött, sen stängde jag ner allt och låg bara å stirrade i taket och lyssnade på musik.
Vid 4-5 tiden imorse så lyckades jag äntligen somna. Thank god!

Imorse (alltsp vid 12) Skickade Catrin och Lindvi in Nova och Smillla i mitt rum för att väcka mig. Dom skrek och hoppade i sängen så jag bad dom lugna ner sig för Ozzy blir knäpp och Jissa blir rädd.. Och oj vad rätt jag hade, Oz lyckades riva omkull min kruka där jag har alla mina piercingar så dom flög glas och grejer efter hela golvet.. 
Haha då var jag lagomt happy!
Nåväl det är ingenfara ingen gjorde illa sig och det är ju huvudsaken :)

Nu ska jag försöka skrapa ihop det lilla kaffepulvret som är kvar i burken och försöka få ihop nå kaafffffeeeh!
IMOUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela