NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Your hair smells like dolphin breath... Amazing!

Publicerad 2013-03-26 12:06:00 i

Lite så känner jag nu, jag älskar det här schampot!
 
Mina armar, ben och hals ser ut som en klösbräda. Mycket osmickrande! Sitter och kollar när valpen styckar Stor Proppen! Den nallen är garanterat tio gånger så stor som han..
Funderar även på vad man sku hitta på idag, det är ju så himla fint väder! Synd bara att alla jobbar. Hm, får väl fortsätta sitta inne och hinka (förmodligen skadliga) mängder kaffe och hoppas på att Fanny hör av sig när hon slutar :) Hade egentligen tänk att hämta ut det andra paketet idag men jag insåg just att lindvi har koden på sin telefon, så det orkar jag fan inte. Det får helt enkelt vänta tills imorgon!
Nu måste jag söka reda på byrackarn och se vad han gör för hyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela