NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

nu jär he kwäller

Publicerad 2013-03-25 22:22:00 i Allmänt,

 
Har vart vaken sen tidigt i morse då Åskar bestämde sig för att gå till attack en gång och det var jämt! 
Till slut så slocknade vi båda i en timme å sen var det bara att kliva och upp. Var som sagt och hälsade på Emelie och drack kaffe och surrade lite skit i en timme eller så. Det är alltid lika trevligt att prata med henne! 
Var även och hämtade ut lite kläder jag beställt från h&m, men vilken besvikelse när jag insåg att inte ens hälften av grejerna var med :/ Gick in och kollade och det stod ju faktiskt att dom skulle leveraras i slutet av april så då bestämde jag mig för att avbeställa dom grejerna och beställer lite andra kläder istället :) Imorgon måste jag gå och hämta ut mitt andra paket från Lindex :)


Haha gud så ointressant att läsa om det här.. Insåg jag själv!
Nåjå nu ska jag fortsätta kolla på 112 aina och förmodligen skämmas som vanligt! mihi


gamla bilder från kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela