NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Med byxorna i knävecken.

Publicerad 2013-03-28 13:36:35 i Allmänt,

 
Jag tror tame tusan att jag somnade före tolv igår oh jag har sovit förbannat gott för ovanlighetens skull ^^
Lindvi kom som bestämt före 7 imorse och lämnade hunden. Han busade oh höll på i typ 30 minuter och sen slockande vi båda två.. Vaknade vid 10 tiden och tror ni inte hunden är på väg att sätta sig å pissa i sängen!
Jag höll på att ta på mig byxorna när jag såg det, så det var bara att att ta han under armen och gå ut.
Jag kom alltså ut på gården med byxorna i knävecken och trodde inte att det skulle vara någon där.. EHEH dumt av mig, grannen var ute :s hon kollade på mig och sa "Fan Ellen.. Vad pigg du ser ut" och skrattade.
Det är andra gången på raken jag gör bort mig.. 

Nu har jag i alla fall betalat hyran och alla räkningar! Det blev lite tunt på kontot men jag kommer att klara mig galant månaden ut om det nu inte kommer någon oväntad räkning :) 

Nå slänga i löshåret och t apå mig ett ansikte så jag vågar visaa utanför dörren idag! HEJS!!



På måndag kommer förhoppningsvis resten av grejerna jag beställt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela