NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Helg!

Publicerad 2013-03-17 12:04:54 i Allmänt,

 
Im baaack! Eller kanske Bach, vem vet! ;D
Jag är på riktigt bra humör fast jag har en otrolig mensvärk. 
Fredagen spenderades i en bil som sällskap till chaffisen, kom hen strax efter 3 på natten och lyckades inte sova en blund! Helt otroligt! Sov två timmar under på lördag förmiddag i alla fall :) Men var helt klart värt att vara vaken!
Och ja gårdagen var seg och mysig, spenderade nästintill hela dagen i sängen. På kvällskvisten så slog det mig att jag inte hade ätit sen 15 på fredagen så jag släpade mig till köket och kirrade kycklingfilé och pasta :)
Mig mage strejkade dock så det tog väl en timme och peta i sig maten.. 
Efter det satte jag mig i duschen och spolade varmvatten på magen och hoppades att värken skulle släppa, vilket den gjorde delvis! Sen var det soffläge tills jag släpade mig upp till sängen och somnade kring 12 snåret.
Idag vaknade jag kring 9 snåret och har inte planerat att göra något alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela