NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Friday im in love

Publicerad 2013-03-15 18:22:57 i Allmänt,

 
Tjääääna! Vaknade 7 imorse och kollade bredvid mig och det här är var jag såg:
 
Jissa, Ozzy och Tyson ligger i samma säng.. Okej Jissa och Ozzy kommer överens men alltså.. Tyson och Ozzy slåss alltid och hatar varandra så det här kom som en jävla chock! Dom är i samma rum, samma säng, rumpa mot rumpa, dessutom så ska Jissa löpa snart. Fudging amazing! Dom låg sådär tills Lindvi kom vid 9 tiden, då speng alla tre över mig, mindre amazing.. EHE

Mamma och pappa har åkt till stugan så jag är ensam hemma nu. Bortsett från att Lindvi och Andreas har hängt här hela dagen då hah. Jag och Lindvi har varit på affären och inhandlade lite middag, det blev en smaskig kyckling wok med äggnudlar och vitlöksdressing suuupergott!
Just nu sitter jag i soffan och vickar på tårna och dricker kaffe och på tal om tår! Ikväll ska jag göra lite pedikyr och bara mysa på!

Haha tycker det är fantastiskt att jag faktiskt grimarserar på bilden men det ser ut som ett misslyckat duckface eller någon anna fjortis relaterad pose :D LOVE IT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela