NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Ännu ett inlägg om mitt förfärligt tråkiga liv.

Publicerad 2013-03-15 03:43:00 i Allmänt,

 
För lite sömn, för lite mat och jobb på det = En helt fantastiskt utmattad kropp och en sönderstressad Ellen.
Som ni alla säkert vet så (Jag vet att jag tjatar) så drömmer jag extremt mycket mardrömmar. Förra veckan, natten mot söndag så sov jag kanske 2 timmar och gick sen och jobbade mina 8h mellan 7-15. När jag kom hem var jag helt slut och bestämde mig för att göra en tidig kväll. Slocknade direkt jag la huvudet på kudden och vaknade ca 1.5 h timme senare, genomblöt av svett och panikslagen. Kollade runt i rummet, jag vet inte vad jag kollade efter vet bara att hela min kropp skrek, sen kom tårarna. Hejdlöst. Jag virade täcket runt mig och gick ner till tvrummet och satt mig med mamma. Hon sa att jag inte skulle vara rädd medans jag kippade efter luft.
"Mamma jag är bara så fruktansvärt trött, jag vill bara få sova en enda natt utan att drömma.."
Efter en liten stund gick jag upp igen och la mig, vet inte vad klockan var när jag somnade.. Det hade börja ljusna ute i alla fall.
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra för att få det att sluta. mina jävla demoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela