NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

19, 29.. och sen då?

Publicerad 2013-03-14 21:57:59 i Allmänt,

 
Nu snart (om ganska precis 19 dagar) så når jag mitt "bäst före" datum.. Nej hoff så hemskt, jag vill verkligen inte fylla 20, haha! Känner mig gammal. Nåväl, min födelsedag kommer att spenderas under nålen, ÄNTLIGEN ska jag göra klart min tatuering.. Eller i alla fall fortsätta på den, så långt vi hinner :) Vill inte ligga allt för många timmar för man ska ju tydligen vara trevlig och bjuda på tårta när man fyller år, ni vet sånt där tjafs ;)
Det blir nog bra!

Om 29 dagar så flyttar jag från mamma och pappa och blir sambo! Pratade dock med Jokkmokkshus igår och fick veta att dom inte har hunnit tapetsera om tills det vi flyttar inte.. Fan också! Jag vill verkligen inte ha dom där hemska tapeterna, må vara om de bara hade varit ful färg men dom är trasiga och riktigt, riktigt hemska.
Han sa att målarna skulle höra av sig nu under våren när det är våran tur att få omgjort. Jag/vi ser verkligen fram emot att välja taper och inreda vårat nya hem! 
Jag ville ha nya skåpluckor i köket men det får jag vänta ett år med, dom är visserligen helt okej.

Känns helt underbart att ha något att se framemot nu när allt annat runt om mig kring mig går dåligt,
Dåligt är kanske att ta i, men det går då fan inte bra i alla fall.
Jag ser framemot den dagen då jag helt ärligt kan säga att jag är lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela