NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Tvättdag å lite sång!

Publicerad 2013-01-18 19:18:46 i Allmänt,

"Då går jag ner i min källare där jag lever allt sällare..."
 
Hoppas, hoppas, hoppas!! Att jag får sova inatt. Håller på att tvätta hela min garderob och förmodligen hela linneskåpet också med tanke på hur sjukt mycket sängkläder och handdukar! Har väl ungefär två maskiner kvar nu.
Hoff, vad fruktansvärt tråkigt! 
Imorgon blir det jobb 12-21, det ska blir ganska.. Kul! Eller något. Är för övrigt ganska trött nu fär ovanlighetens skull. Nu har det vänt helt, från att vara trött och hungrig hela tiden till att inte känna någon trötthet eller hunger alls.
Nå väl nu ringer klockan, dags att springa ner i källaren!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela