NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Torsdag

Publicerad 2013-01-31 16:55:00 i Allmänt,

 
Gårdagen var lugn fram tills mamma kom hem.. Det började rinna blod ur näsa och mun, det vägrade att sluta blöda så hon och pappa for ner på sjukan. I slutändan så blev mamma inlagd över natten, herregud hon skrämer ju livet av oss. Nu har hon i alla fall kommit hem och måste ta det lugnt.. Jävla blodtryck! "Nästa gång är det en hjärnblödning" säger läkaren, huvva.

Har förövrigt jobbat ett kort pass idag 7-13 och nu har jag (mig veterligt) helg! Gud så skönt.. Hade tänkt att åka på roadtripp med Lovisa men eftersom det blev som det blev med mamma så vill jag inte åka någonstans i fall det händer något. Jag har i stället tänkt att röja undan här hemma och tvätta lite kläder :) Kan vara skönt med en nykter helg innan marknaden!

Jag och pappa försökte komma på något vettigt att äta till middag å när vi inte kom på något så gick vi till affären.
Det slutade med att jag köpte peppabiff, potatissallad och lite grönsallad. Det vart fantastiskt gott! Det finns nog inget godare än en blodig köttbit! hihi
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan jag smäller av!
CIAO


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela