NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

söndag

Publicerad 2013-01-27 18:35:58 i Allmänt,

 
Saker och ting börjar reda ut sig nu! Min konstanta trötthet har börjat ge sig och jag kan sova på nätterna.

Har varit en trevlig helg! Var ut i fredags med massa trevliga folk och fick många goda skratt. Gårdagen spenderades på Lindvis tvrums golv haha! Låg i fosterställning och åt chips. Skulle egentligen dricka igår också och åka till Kåbban, men jag mådde fan som en påse skit haha! Lindvi pallrade sig dock ut, jag stannade kvar hos henne :) Somnade på golvet vid 4-5 tiden imorse och sen så sov jag till 10. Nu har jag så där lagom ont i kroppen!
Nästa helg blir det bara att ta det lugnt och eventuellt jobba (hoppas) För helgen efter det är det vintermaaaaarknaad! :D whooopwhooop! Fan vad kul!!!

Har stått i duschen i en liten evighet, fy vad skönt! Nu har jag dragit på mig mjukiskläder och ska bara vara :)
Var även förbi Emelie tidigare idag och drack kaffe å surrade skit. Tog med mig Nova och Smilla hem till mamma och pappa å åt middag innan jag gick med dom till bussen. Mina små prinsessor! Vi trodde bussen skulle gå 16:45 så vi var där kring 20 i men då visade det sig att den skulle gå först 17:10 så vi gick till statoil och fördrev tiden med att pröva solglasögon. Slutade med att dom fick varsit par :)
 
Nu ska jag lägga datorn åt sidan och koka mig lite te!
Puss på er alla underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela