NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Måndag

Publicerad 2013-01-28 18:28:05 i Allmänt,

 
att vara vaken till 5 på morgonen när jag börjar klockan 7 är nog inte det smartaste jag gjort i mitt liv.. Jag vaknade 06:40 så var det fan bara att hoppa i kläderna och trska ner till jobbet. Jag har varit som en levande död idag hah!
Trodde dock att dagen skulle gå i ultrarapid men den gick faktiskt ganska fort :) 
Jag mötte upp syrran nere vid huvudentren där hon sa att min dator hade kommit, gissa vem som blev överlycklig!!!!
Nu har jag suttit klistrad här sen jag kom hem.. Mest för att jag inte blir riktigt klok på Windows 8 :P

Längtar tills jag får gå och lägga mig och sova, men det är fortfarande liiiite tidigt.. Om jag nu inte vill vakna vid 3 inatt det vill säga haha! Nä nu har jag inte tid med det här nå mer!

God natt och sussa gott ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela