NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

Kärlek

Publicerad 2013-02-23 01:33:00 i Allmänt,

Hur underbart är det inte när den man älskar, älskar dig också?
Är så lycklig!! När man minst anar det, när man slutat leta så är det där. 

Vi spenderade många sömnlösa nätter pratandes om livet, döden, gårdagens fylla, dagens bakfyllasaknaden av kärlekensamhetsmå förälskelser... Innan jag insåg Fan jag är ju kär i honom

Jag har haft någon liten crush här och där. Men jag har aldrig vågat berätta det för personerna i fråga, det är han som fått lyssna på mig, fega lilla jag. Han har fått lyssna på mitt tjat om att jag aldrig vågar berätta för någon att jag tycker om h*n.. Därför var det kanske lite oväntat när jag sa att jag tyckte om honom och hade känslor för honom. Jag var visserligen väldigt, väääääldigt full.
Dagen efter frågade han om jag minns vad vi hade pratat om kvällen före, vilket jag svarade nej på. Jag hade inte en blekaste aning. Men jag minns att jag sa att jag tycker om dig i alla fall. Det var faktiskt bara det jag kom ihåg.
Vilken lättnad. Han har känslor för mig med. Just den stunden var jag nog lyckligast i världen! 

Jag älskar verkligen den här killen helt fantastiskt mycket! Det kommer att bli många fler nätter fyllda med prat om drömmar, livet och allt där till det kan jag lova <3

Nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta vara glad, naaaattti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela