NoSuperhuman

If I go crazy then will you still call me superman?

lyckorus?

Publicerad 2012-10-15 16:00:34 i Allmänt,

 
Åsså den här jääääävla bloggen alltså! ;D 
Ja ni mina små vänner.. Jag ska nog göra ett nytt försök att lämna Jokkmokk.
Det finns verkligen ingenting här förutom min familj.. Det är inte så jävla bara med tanke på att dom är mitt liv, det är dom jag lever för. Men det känns ändå inte som att det är nog med anledning att stanna här. 
Jokkmokk är bara tragiskt! Eller snarare folket här. Sen så finns det ju alltid stolpskott vart man än bor.


Shit vilka humörsväningnar jag har. Ena sekunden så känns hela jag tom, meningslös och.. ja ni fattar.
Sen är jag är jag fylld med lycka och allt är helt jävla underbart! Kanske borde söka hjälp ;) haha!
Och jag är faktiskt sugen på att plugga, yeah ni läste rätt! 

Nä nu ska jag göra lite nytta! Im out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela